14 oktober 2012

15:06

äpple.kanel.nejlika.kardemumma.kaffe.ingefära.mjölk.mackapådet. resulterar tillsammans i en eftermiddagsstund med guld i mun. (fast matliga ingredienser i mun är det ju istället. guld kan man ju inte äta. HERREGUD människa?! vad tror du egentligen. duhh)...

 välkommen tillbaka ska jag vara till min blogg och bloggvärlden. nuni, ska jag uppdatera er om senaste minkpälsen och joggingpumpsen man kan tänka sig sätta på sig så man skämms armhåren av sig. i en tid framöver ska jag utsätta mig för ekonomiska down-falls när jag spenderar väska efter väska, skor efter skor då det kommer nyheter var och varannan timma som man BARA MÅSTE HA. lite lyx i vardagen när jag går på invigningsgalor och premiärevent. just det; har jag berättat om min nya smyckes- och sminkkollektion? sen vill jag ju sticka ut ur mängden, så jag har inte bara köpt mig en chinchilla att stoppa ner i min Louivittån-väska, jag har dessutom tatuerat in 'I Love Justin Bieber' på min överarm. jag är nöjd. känner mig helt uppdaterad. nu är det bara att sätta igång. punkt.




 fast det vore ju inte jag..







1 kommentar: