16 augusti 2011

Frihet

Ordet frihet är vad alla pratar om när man pratar körkort. Standardfrasen lyder: "vilken frihetskänsla". Och ja, jag kan inte annat än att hålla med. Friheten att kunna köra vart man vill, framförallt när man vill. Fast med förutsättning av tillgång till motordrivet fordon är ju en ganska viktig detalj..
 Har gjort mig en tur på vägarna, och det känns lite overkligt. Att det är jag som har hela ansvaret själv. Jag bestämmer vilken väg jag ska ta, vilken radiokanal som ska å i bott + att jag kan sjunga halsen av mig utan att bry mig om andras välbehag (om jag är själv i bilen iallafall). Har ju inte varit med om det förut. Att sjunga högt och brett till "Like A Virgin" i en bil..

 I lördags var jag och mormor i RottnerosParken och här kommer en uppdatering från dagen:









2 kommentarer:

  1. Va härligt ni ser ut att ha! Vilka fina bilder och vilken modell mormor är! Puss på er

    SvaraRadera
  2. Vivianne Eriksson18 augusti 2011 kl. 08:54

    Jättebra bilder och TACK för en toppen dag. Kramar

    SvaraRadera