10 augusti 2011

Tomt

Jag känner mig tom. Slut. Är det det här som är livet? Gå i skola i 12 år och sen börjar det? På riktigt? Det känns läskigt och jag tror inte jag riktigt förberett mig på hur det egentligen kommer att bli. Visserligen har jag året framför mig klappat och klart in i minsta detalj, men just för tillfället så känns det som att jag inte kommer hinna med det jag vill hinna med. Jag behöver mer tid. Stress. Ångest. Det är ord som beskriver hur det ser ut nu. Men det är (förhoppningsvis) nog bara resefeber och det faktum att jag faktiskt lämnar trygga snälla Sverige för en annan kultur, ett annat land. Vad händer sen? Det får tiden tala ut för. Tid ja..

Har det regnat idag or what?!! Helt amazing/unbeliveble/freaking wierd..



1 kommentar:

  1. Fasen vad gött att jag inte är ensam om den tidskänslan! Men du är ju trots allt ung Lovisa, så tid har du all i världen! Det är nu livet börjar på riktigt :D

    SvaraRadera