13 augusti 2011

Dagens tips

Nuså, kommer bilder från närgånget. Från nutida stunder och inte lagrade bilder.. Iallafall från igår. De senaste gångerna jag vart på gående fot genom Ämterviksgränder har jag hamnat i de mest underbara sketcher. Nu igår när jag åter igen var på språng tog jag tillfället i akt och tog med mig kameran ut. Dock gick ut jag ganska tidigt på kvällen, så solen hann inte ställa sig i rätt position förräns jag kom hem tillbaka.

 Och till alla er arma människor som tror och hoppas på att ett piller ska komma och göra vardagen, kanske t o m eran kroppshydda lite mer åt det positiva hållet, eller ni som anser er få en riktig naturupplevelse genom att kolla på fantastiska naturbildsdokumentärer (jo, de är faktiskt helt otroliga, det måste jag få erkänna. LIFE, omg) - ge er ut i era grannskogar (jag menar grannskogar, inte granskogar), ängar, dungar, småstigar - och upplev dofterna, luften, färgerna på riktigt! Dagens tips..








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar