03 augusti 2011

Street




 Bilderna är från igår, men det gick tusan i mig inte att ladda upp dem då. Med datorn ute på altanen går bredbandsvågorna lite sådär på halvfart..
 Men de passar idag med, för imorse var jag och fem hundar nere vid Fryken och tog ett lunchdopp. Alltså, gudars va härligt det är i vattnet. I Fryken tillochmed! Ville inte upp på torra land, men tiden rann iväg och tåget mot Karlstaden skulle hinnas med för lite körskoleplugg.

 Nu på mornarna när jag vaknar till så känner jag av lite kalla resefötter.. Ehh.. a.. Börjar inse att jag ska vara borta ETT HELT ÅR!.. Typ.. Men ändå.. Kommer sakna en hel del härifrån - men fatta vad awesome det kommer bli.. Jag hoppas så iallafall.

1 kommentar:

  1. Ey, upplev så mycket som möjligt, så fort som möjligt, av Liverpool, så kommer jag och får mig en guidad tur i höst :D

    SvaraRadera