12 augusti 2011

Så kanske ändå

 Det bästa är nog att skriva titeln efter att jag skrivit innehållet(?!). Blir mer sammanhänget då tror jag..

 Lite nervöst ändå är det inför kommande stunder. Mer stunder än vad jag tror de flesta av mina nära och kära vet om. Blir jag galen och hyperhappy, eller blir det att börja om på nytt? Vänta och se, vänta och..

 I förrgår var inte mina tankar i rätt bana. Funderade på det mest bisarra som tänkas kan. Som tur är ligger rätt sinnesstämning inte långt undan. Det är bara att fortsätta, det kommer ändå tillslut. Konstigt är det vad hjärnan kan få för sig. Vad personen i fråga kan utföra med enkla budskap, som helt och hållet kan låta otänkbart för någon annan. Nu börjar det låta om personer med lömska tankar att göra mot världen eller något annat sjukt. Men jag menar den enskilde. Vad man kan göra mot sig själv. Bara en tanke som slog mig.

 Imorgon ska jag och mormor ta våran efterlängtade fikastund i Rottneros Park. På Rottneros Caféet. Jag kompenserar upp med nya bilder då, har inga på lager som jag känner för.. Eller, jo.. Meningen med den här bloggen är väl nog som jag tror att ta bra bilder. Det ska finnas lite engagemang bakom dem. Då får jag ju ta och göra det varendaste lilla gång. Inget mer med det. Roligt är det också. Svamla på i text är jag också duktig på..








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar