21 augusti 2011

Uppe med tuppen

Ett ordspråk. Det kan jag använda nu. Upp och hoppa kl 6.00 imorse. En vanlig söndag! Skjutsa pappa (det är att roligt med körkort!). Hem igen. Först in på ICA i Sunne. Nu ett långhäng vid datorn. Har köpt tågbiljetter till mig och Evelina till några dagar i stora staden Stockholm. Det kommer bli galet. Galet! Eller, nja, kanske inte såå galet, men galet kul!
 Sen tänkte jag att eftersom fotoföretag skickar ut en massa erbjudande så bara måste man ju ta sig an något iallafall. Så här har jag suttit nu, hela morgonen, nästan, och ordnat med de mängder med kort jag tagit. Damnit, måste köpa fotoalbum med, så jag kan kolla på mina vackra fina kort på mitt liv och mina vänner strukturerat. Allt blir så mycket enklare med struktur.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar