19 augusti 2011

Ska jag, ska jag inte

Har lite belsutsångest. Fast ändå inte, för jag är ganska helt på att ta tåget ner till Mölle för att ha en rolig helg med min underbara kusin Balder och hans vänner. Men det skulle vara roligt om nån blev med. På tåget och sen. Så nu sitter man och väntar. Väntar..

 Igår såg jag och mamma på Västanå Teaters sommaruppsättning - Gösta Berlings Saga. Bra var den. Har dock sett den x antal gånger för att det ju är en populär historia som de återskapar år efter år. Men den var helt ok. Det är ändå en särskild känsla att vara där. Att andas in dess dofter. Det tar en lite tillbaka till tiden man själv var med och agerade pestsjukt eller efterhängsamt barn. Som sagt, det är något visst med att komma dit. Dessutom är några av kavaljererna sjukt snygga på sitt sätt (tänk inte på bilderna, det är bara jag som vet..).












2 kommentarer:

  1. Visst var den bra! Jag blev lika betagen i år som förra året!
    Fina bilder, återigen!

    SvaraRadera
  2. Bästa de har gjort, om jag får säga vad jag tycker. Blev allt lite kär.....

    SvaraRadera