25 juli 2011

F#cking cykel

 Ok, min cykel är den mest hatade och kanske jordens allra fördömdaste cykel man någonsin kan få uppleva. Jag har fått utstå x antal olika räder med den och här kommer listan;
  • Punka under första turen jag tar med den.
  • Punka efter några gånger av användande.
  • Någon snor korgen som hörde till.
  • Ramlade omkull (? Vare kanske nån som sparkade och hoppade omkull den?) så framhjulet är helt vinnt.
  • Resulterar i att den ej rullar på som den ska i härliga nedförsbackar. Blir istället konstant trampande vart du än ska.
  • Än en gång - punka.
  • Pakethållaren föll av.
  • (återigen) Resulterade i att bakstängerna skramlar i hjulen.
 Här kommer dagens kråka; Skulle cykla hem från jobbet och bad den få bli pumpad. Pumpa på. Bra. Sen, när dagen är slut och det är dags för hemfärd - är inte hjulh#lvetet för hårt pumpat kanske så slangen tryckt ut däcket ur dess bana. Just adorable. Men jag kom hem iallafall och jag är ledig imorgon. Cykeln är kvar i Sunne och jag hoppas (ärligt) att någon tar den. Eller, jag blir inte ledsen så väldigt iallafall. Tycker mer synd om saten som får tag på den och får genomlida all detta av fanskap till cykel.








Fina tjejer som var på "Allsång På Skansen", andra programmet. Det får mig VERKLIGEN på bättre tankar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar