28 mars 2012

28 3 2012

 Här nedanför kommer det bryta ut en bildexplosion. Akta dig så du inte blåser av stolen, eller sängkanten, eller kanske hammocken, eller vart du nu kan tänkas sitta. En vild samling av vad jag och Sonja hade för oss under vår vistelse i Cardiff. Jag måste medge att staden är helt underbar! Älskar Cardiff. I alla fall det jag hann med att se. Dagslivet kan jämföras med Liverpool's som det bättre, men inget slår väl en utekväll på Liverpool's gator och inneställen..

 Vi hade det mycket trevligt tillsammans med Sonjas syster, Daniela, som vi också bodde hos. Perfa! Mat och rum = billigt. Inte fel. På fredagskväll när vi kommit fram efter en sisådär sammanlagd resetid på 5 timmar ställde vi till med middag i skandinavisk tappning. Köttbullar á la Svenskt, en sorts rispuddingpaj med kokt ägg och lax på á la Finskt. Sen tillbehör lite här och där. Folk utspridda runt i lägenheten från Frankrike, England, Norge, Sverige, Spanien, Finland, Tyskland.. Det är så sjukt att det kan bli så. Känns så overkligt att det kan vara så enkelt. Jag är så glad över att jag får vara med om allt det här! 

 Ok, här kommer bilderna:












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar