23 maj 2012

22:06

Klockan är sent. För mig, personligen, iallafall. Brukar bli det för mig, konstigt nog. Vet mycket väl att jag blir schleten som få om kvällarna, men ändå ska jag sitta uppe och kolla igenom 57 avsnitt av 'Grey's Anatomy', eller hänga nere i soffan framför nåt på TV:n som inte alls är värt att stanna uppe för.. Film, TV, serier - något som har med digital media att göra betyder dålig insomningsförmåga för min del. Så, borde veta vid det här laget, efter (nästan) ett helt år i England, att med datorn eller TVrutan i högsta hugg det sista jag gör om kvällen - inte bra alls!! 
 Ville skicka er läsare en liten bildhälsning såhär inför läggdags. Klockan är ju iallafall ett enda klockslag från midnatt, så, hopp i säng med er. Hoppas bilderna ger er ro och förhoppningsvis drömmar om fjärran länder, lätta moln och bekymmersfria upplevelser :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar