02 maj 2012

2 5 2012

"Sköna maj välkommen till vårt liv igen".. Eller hur den nu går.

 Maj har äntrat våra dagar och det är sommar i luften. Vår/sommar, lite blandat, men idag har det varit extra ordinärt väder. Långkjol (visserligen håller det bena extra varma om det blåser till en liten nordöstanvind emellanåt) och linne, hatt och nya solisar när jag ska hämta barna från skolan. Det är grejer det.

 Har jag förtellt er om ett av mina roliga sommarnöjen jag ska ha för min i sommar? (Jag kommer själv inte ihåg om jag skrivit om det, orkar heller inte klicka upp en ny sida och kolla igenom mitt bloggarkiv..) Iallafall; jag ska vara FUNKTIONÄR på Fred&Kärlek-festivalen i sommar!! Jejjj! Gratis (fast lite jobb då och då) biljett som innebär "mosh-pits" och superduperbeundran framför Skrillex (<3), soft-häng framför Veronica Maggio, hoppa upp och ner till Rihannas alla hits (nja, hon är sådär, men det är klart - en världsartist i Sverige är inte helt fel), Soundtrack of Our Lives, Dada Life, Mofeta&Jerre (..) och många fler. Detta kommer bli AwesOME!!
 Hoppas så många som möjligt som jag känner ska dit :D

Kära NVSP:are:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar