26 april 2012

26 4 2012

 Nu, mina vänner, är det inte långt kvar tills jag återvänder hem igen, till de Värmländska markerna där jag är född, och där jag kanske dör en vacker dag (förhoppningsvis får det gärna vara en vacker och solig dag. Känns som att lämna jordelivet glad och lycklig skulle få bli så mycket härligare..). Tillbaks till nu; det stundas som sagt var snart flygfärd hemåt. Den 13 juni tar flyget spurt och hoppar mil för mil hem till familj och vänner, sommaren i Sverige och senare jobb. Idag är det den 26 april.. (hmm, då är det en månad kvar tills 26 maj.. sen 5 dagar tills det blir juni.. och 13 dagar på det..) - drygt en och en halv månad kvar!! Det är ju INGENTING! Kommer gå så fort undan. Men vi ska inte sopa resterande tid under mattan. Nu blir det att leva loppan till fullo. Slutspurten nalkas.

 Här är tre bilder från i somras, när jag och Julia och hennes kusin Joel va på badtur/fika/kolla-i-kultur-huset vid Sillegården:



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar