25 april 2012

Vi dansar även fast det regnar

 OCH.. Vad händer här då i mitt liv om dagarna (de dagarna om dagen i 100 dagar om dagarna..) kan man ju fråga sig?! Jomenne, jag lever vidare. Livet rullar på, så friktionsfritt som det bara kan göra, i denna enda enorma nerförsbacke jag befinner mig i. Inte för att det är något som tynger mig, men nu blev det att jag gick (goo) with the floo(w)..

 PeaceandLove - I'll be facing YOU this summer! Inte som en annan vanlig festivalbesökare, utan som funkis! Klart jag ska leva festivallivet till fullo och göra allt som hör där till, men från en annan levnadsvy. Ska stå i "köket" (vad nu det innebär mer specifikt, det vet inte jag riktigt till 100%) och servera hungriga/svältande/fattiga/luktande/snygga festivalare om natten och på dagen. Olika arbetspass har redan delats ut till mig, och: 'helt ok' säger jag. Första passet har hamnat på andra festivaldagen(natten) = 1 am - 9am.. Ehh, amen, som sagt. Helt ok. Jag tar det. Med; 1. gratis biljett, 2. gratis redig mat om dagen, 3. sovbädd (eller ska vi dela ;) ?!!), så tar jag sena jobbpass. Dock: MIN ENDA OCH FRANATISKT VIKTIGA ÖNSKNING = SKRILLEX!! I'll be jumping in every mosh-pit for you <3.
 P&L 2012 ska bli awesome!!

Pics från en regnig Birkenhead Park:




1 kommentar:

  1. jaa det fick jag:D slutade med att jag hade tre par byxor av samma sort actually, beställde från flera ställen för att vara säker på att jag fick dom i tid.. haha! nördig..

    (vackra bilder du tar kreativa tjejen!!!)

    SvaraRadera