14 april 2012

raMdoN

 Har intensiv-dip-dyat håret i lavendernyans. Resultatet är en inte så intensiv nyans som hårtésen i butiken visade på. Men, en liten flaska för 50 kr.. Vad hade jag förväntat mig. Butiksföreståndarinnan (långt ord! "hänga gubbe"-tips..) gjorde verkligen reklam för den. Hon kunde det där med att sälja. Bra jobbval. Änywäj, det hon sa är inte det jag ser nu på mina toppar. ÄNDÅ är jag nöjd med det lilla som blev. Lite rosalila är mitt hår iallafall. Det finns några kläm kvar i flaskan, så än ska vi inte ropa hej (i motsatt mening. "än ska vi inte ropa hej" säger man ju om man menar att man ska inte vara på den säkra sidan innan slutresultatet verkligen nåtts. resultat har jag ju fått, även om det är lite, men det kanske kommer bli ännu mer synligt.. ehhehheeh...).



1 kommentar: