20 december 2011

Julen är här...

..I våra mörka länder, kom, låt oss ta varandras händer, när JULEN ÄR (så in i bomben) HÄR.

Imorgon gäller det. Imorgon ska jag sätta mig på det där förbannat efterlängtade plan som ska ta mig hem till familj och vänner. Och jul i Ämtervik såklart!

 Min tid här har varit.. Dumdurudum.. Helt OTRLOLIG!! Jag tror inte jag kunnat haft det bättre. Har träffat vänner för livet (skulle jag nog vilja våga påstå), vart på platser jag inte trodde fanns.. Ehhehe, jo, klart jag gjorde.. Fångades med i känslan bara.. IIIIallafall, jag har hunnit med att se det mesta också. Ser bara positivt på kommande halvår.

 Fick alldeles nyss, just at this very moment, julklappar av familjen! Fan-tastiken va trevligt. Kunde inte kännas mer juligt. Så fint av dem, och de är så gulliga, tar mig med på resor och annat, bjuder verkligen in mig.

 Som sagt, nästa år kommer BLI!

1 kommentar:

  1. De är verkligen fantastiska! Kunde inte blivit bättre som sagt! Kram

    SvaraRadera