10 december 2011

Regn?

 Så har vi regn. Regn. Och åter igen; regn. Varför ska det regna så in i bomben? Vi har fått nog. Kom snö, kom, och låt de eviga regnmolnen dra söderut till de mer behövande slätter. Typ Afrika. Ja, det står på min önskelista i år - låt Afrikas öken och liknande natur få Englands regn, och Sveriges, för när jag kommer hem till julen vill jag att det SNÖAR, fast snö är ju underkylt regn.. IALLAFALL, låt regnet upphöra!

 Mamma och pappa. De kom. De såg. De åkte. Så har en wonderful vecka gått till sitt slut. Igårmorse för att vara mer exakt. De lämnade Boundary Rd ca 4 am. Jag vaknade till och orkade inte riktigt somna om. Dels för att nu åkte de verkligen. Och dels för att jag kunde inte sluta grunna på om de stängt dörren riktigt ordentligt. Man får passa sig lite för den. Det har hänt olyckor förr, då glaset spräckts om man vart för hårdhänt.. Men den var stängd properly och jag övertygade mig om att även fast vinden blåste satan så skulle flygresan gå galant för mina päron. Jag somnade att fint igen.

 Kort från förra lördagen nu. Har en radda att ladda upp, men vi tar en dag i sänder..








1 kommentar:

  1. Tack för denna gången!!! Vi hade en underbar vecka! och bästa är att nu vet vi hur du har det. Vi kommer igen :) Hälsa hela familjen, och tacka för deras gästfrihet. Försökte skriva detta direkt till Allison på fb, men stavningen vettu ;) Puss. Ser fram emot julen extra mycket detta år :D

    SvaraRadera