30 december 2011

Vinter iår?

 Sitter med radiokanalen på "lilla Al-Fadji" och herre i min skapares låda.. - vilket asskönt program. Helt wierdo och skrattsamt program att lyssna på så här på kvällskvisten efter en bra dag.
  Var upp till Sagolika Sunne med bästaste kusinen Balder (Clara har lämnat Värmland för södrare Sverigebreddar..) och "snygg-Elias", kompis till Balder, som tillsammans med Balder ska till Sälen och fira nyår. Lite avundsjuk på after-skii och nyårsfirande i vinterort är man väl.. Iallafall, var i Sunne och lunchade på Saffran & Vitlök: julklapp från Julia. Addera Lisa och Martin så har ni hela sällskapet.

 Vinter har vi fått här uppe i Ämtervik med. Idag gick termomeretenretmenern ner på hela 2 MINUS!! (Åtminstone vid den tidpunkten mina ögon fastnade på visaren). Och helt överraskande med. Gick ju i kjol idag, så det var lite kallt om benen. Ehehhe, långkjol var det. Tro inte att jag är så dum så att jag går barbent i December. I Liverpool, ska jag säga er, mina kära vänner, där tror jag bestämt begreppet kallt EJ existerar. Iallafall inte för de inhemska damerna runt 20 - 25 års åldern..

 Fina tjugo minuter fick jag av frostig, solig eftermiddag med Tassen och Twotea förut idag:





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar