15 februari 2012

20 ÅR

20 år. Det är inte varje dag man går och blir 20 år inte. Nä, det här var ändå lite speciellt. Sonja var en av de viktigaste ingredienserna; trevligt folk i sin närhet vid ett speciellt tillfälle som detta, som är oumbärliga när det kommer till att göra ens dag till en bra sådan. Igår var Skrillexkonserten i Liverpool som vi gått och trånat efter i veckor. Och den var värt varenda biljettpeng, varenda sekund av kvällen och varje droppe dricka som förtärdes med jämna mellanrum. Den var INSANE! Det var galet och det var mosh pits här och där i publiken. Flickor som kom in på toaletten med spräckt ögonbryn. Skor och tröjor och mobiler låg vilt utspritt på dansgolvet vid gigets slut. Jag hade KUL. En bra start inför själva 15e februari, som förgylldes med lunch på "Red Hot Buffe" (dagsintag av mat i ett svep) med SonjaSarahMarionAlisonAnnabelArchiePaul och mig. Lite shoppinghäng i Lpool efterråt. Slapphäng i soffan hos Sonja efter det. (hade glömt husnyckeln i en annan jacka inne i huset. familjen åkte och såg på biofilm. kom på mig själv när jag var halvvägs hemma - jag kommer inte in! nödlösning; Sonja).

 Finfina presenter och tusen (inte riktigt, men nästan..) grattishälsningar från nära och kära och mindre nära men ändå kära. (vänliga själar som tar sig en extra 5 sekunder och fyller i grattisrutan på Facebook's födelsedagsuppdatering).

 Att nu, helt utmattad efter gårkvällen, sjunka ner i en nybäddad säng är som grädden på moset av dagen.

TACK

 En härlig mix av vad mina vänner omkring mig skänkt mig denna dag:




2 kommentarer:

  1. Underbart att dagen blev bra. Vi får fira mer när du kommer hem. Kramar från oss! :-*

    SvaraRadera