05 februari 2012

det är insidan som räknas

 jag känner jag är "back in the game" åter igen. tre intensiva spring-i-bena rundor ute i det, ganska så ovanliga, med tanke på årstiden här i Englandet, vackra vädret. solen har skinit oss i ansiktet nu nästan hela veckan. man blir så mycket mer gladare. dels av den dos endorfiner som sprätter ut i fingertopparna när man får frigöra instängd energi i frostiga skogar. dels för ljuset som får komma in i kropp och själ. (dels spegelbilden, men det är inte riiktigt det som räknas. bara lite..). man ska må bra på insidan först!

 JudysAffordableVintageFair gick av stapeln igår i Chester Guildhall. vädrets makter var inte med oss igår. kallt har det varit hela tiden, men regn och rusk var komponenter till gårdagens väderprognos. tur nog behövde vi inte vara under öppen himmel hela tiden.
 skulle ha velat stanna på själva mässan ytterligare en timma. det hade varit perfekt. + att jag skulle ha bringat med mer cash. tusan, saker och ting kostar ju faktiskt en del, även om det är vintage och second hand. blev i alla fall en grön-ish (älskar ändelsen. man kan använda det till vilket ord som helst i stort sett) läder/mocka/skinn jacka i bigsize model. precis det jag <3-ar. fransar och skärp och jag vette tusan allt som va med. fin. + ett par senapsgula converse + ett par somriga och fina jeans shorts. också den lite större modellen med hög midja. ja tack, jag tar dem.

 bilder från en annan dag i dagarna de 100 dagarna om dagarna....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar