14 februari 2012

Glad alla <3 ans DAG

(Jag stämmer in med titeln till det här blogginlägget..)

 I helgen och till idag har jag, som tidigare nämnt, varit helt all by myself in tha house. Det har varit lugnt och .. fridfullt. (Familjen Lee-Ellis har haft en skön långhelg i London för att fira Annabels stora 8 års dag som infinner sig på lördag). Så, jag och vovven och katten.. Har lagat mig goda luncher och middagar och jag har naturligtvis fotodokumenterat händelserna och resultaten. Här kommer de:

Söndagsmiddag:

 Alalala <3ans dag-frukost:

 Lördagsmiddag:


 Ja vet, de kom lite i otakt, lite i fel följd, men det är smällar man får ta..

 Ikväll ska jag och Sonja på SKRILLEX konsert i Lpool ! Det ska bli fett awesome ! Jag ska göra en "fryksdalsdansen-á-la-Timo Räisänen" - backstage häng :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar