29 januari 2012

Värk i fötterna idag - ja.

Så här på morgonkvisten, fast ändå inte, men vi kan säga det för det känns som det. Igår somna jag kl. 6 am och sanna mina ord - det är iinte riktigt Lovisastyle. Men, jag erkänner, det var roligt och det är lite som att leva ett annat liv när jag är här borta. Man får passa på liksom. När jag kommer hem till sommaren är Norgejobb prio nr 1, och party-party tror jag inte står med på schemat.

Passade dessutom på att spendera veckolönen på ett par nya Kurt Geiger skor från Cheshire Oaks- (stor outlet) besöket igår, som var redo att träs på inför den galna kvällen. Kvällen spenderades hälften hemma hos Italienare (inte rädda för närhet och/eller verbala uttryck när det kommer till svärord, tuttar och annat..). Lägenheten som dom bor i var däremot ett stort +. OMG säger jag. Lägenhet? Skulle inte tro det. Hotell-takvåning-utsikt-över-hela-Lpool-lägenhet skulle jag mer vilja kalla det. Men så är lägenhetsinnehavaren ägare till två Italienrestauranger ner på samma gata. De andra i sambo-orgien är hans bitches; kocken, servitrisen, och alla hans små chicicitos.. Oj, nu låter det inte bra längre, lite för väl.. Vi säger så här; de är fem Italienska killar som delar lägenhet i stan. Punkt. 

 Skorna som prydde mina fossingar i helgen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar