13 januari 2012

Snö vare här

Så här vackert (bilderna nedan) var det dagen efter nyårsaftonen, alltså - nyårsDAGEN! Jamenvisstsörru.

 Dagen jag kom till Sverige efter drygt tre månaders vistelse här i England, så var det snö i alla dess former och platser. I skogen. På vägarna. På min fönsterkarm.. Men sen så var det "tack och adjö" till herr Bore. Lite småkallt då och då, men julen blev en ej-vit jul, 2011.
 Dagen då nyårsfirande stod på listan blev det kallt så in i bomben. (Tror jag, eller hur det nu var..) Kallt, men ingen snö. Vi hade ROLIGT iallafall. Trash-á-la-rock'n'roll-Party på Bygdegården.
 Så kommer 2012 inklivandes med bravur. Snö. Igen. Hur mycket som helst. Dock snö som inte ville stanna längre än tills natten och morgonen då jag och pappa färdades i bil mot Rygge Flygplats med destination - England. Tö och slask. Det var väl då själva f... Att det inte ska få kunna vara en redig Svensk vinter. Förra vintern kanske var lite väl extrem, men det var ju vackert :)

 Jag och Kruta hann få oss lite lek i vintervädret ändå;




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar