21 januari 2012

Igår

.. hade jag och Sonja och Marion en väldigt rolig kväll. Jag iallafall, så jag hoppas att de hade det med. Alison var den enda familjemedlemmen som skulle vara hemma om kvällen, men födelsedagsmiddag på andra sidan "River Mersey" stod på listan. Det slutade med att bara jag och Sonja hade huset för oss själva. All förutsättning för en bra förfest. (Jag väljer att använda ordet bra här. Awesome eller galen hade varit lite för extrem beskrivning. Det var kul).. Marion kom förbi just innan bilen som skulle ta oss till L-pool kom. Japp, gratisskjuts. Gratis är gott. Historien bakom den detaljen är mindre värd att skriva rader om, så bry er inte om det.

 Vi kom. Vi såg. Vi åkte hem igen. Stannade naturligtvis till i storstaden x antal timmar innan hemfärd. Roligt. Man träffar verkligen intressanta, snygga, inte så attraktiva, o-hångel-dugliga (by looking at 'em an' realize that they can't be over 15 yrs old. Wha' are they doin' out so late in the evening?..) och ROLIGA människor. En enda stor smet av konstiga och värdefulla ingredienser. 

 Hade NI en bra fredagskväll?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar