23 januari 2012

the Future ligger runt hörnet

Beach 2012-projektet är påbörjat. Började egentligen i samband med nytt år och tillbakakomst hit till England. Jag tog mig ut på både powerwalk i området för att hjälpa minnet på traven om hur jag egentligen bor här på "the Wirral", och springtur i skogen för frisk luft och mark som inte är platt och tråkig som vanlig hederlig asfalt ju kan kännas som. "Slutet gott, allting gott" är ett uttryck jag inte riktigt kan använda mig av i detta sammanhang, då det efter två nya dagar med hopp om kontinuerligt rörande på röven slutade med FÖRKYLNING. Va fa... Inte riktigt vad jag hoppats på. Men nu, två veckor senare och en kropp som skriker efter sköna timmar av trimmning, är jag igång igen. Som sagt; Beach 2012 - here I come !



Oredigerade bilder, men jag tyckte de såg så fina ut ändå.. Det gäller att fånga stunden, eller hur?! (Flugplanet.. Flygplanet är detsamma i samtliga motionlösa bilder) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar