18 januari 2012

repris

tidigare i veckan skrev jag ett facebooklogginlägg (säg det på rövarspråket om ni kan: fofacocebobookoklologoggoginonlolägoggog..). Äsch, har inte med saken och göra. tillbaka till faktum. Detta facebooklo.... tyckte jag speglade min nattliga vardag perfa, så jag låter det stå en gång till. va, va tycker ni?!

"veckan som var, förra veckan, inte nu men igår och de sex dagarna före det, så har jag varit förkyld. vaknar varenda j..a natt och måste dra en sträng nasal spray för att få andas igen. (utöver oralt tillvägagångssätt, som ger en torr ökenkänsla om läpparna, när munnen står på vid gavel..)"

 fina himlabilder jag gick ut en tidig morgon och tog med min "Nimbus 2000" (actually, min Nikon D3100), när som flygplanstrafiken verkar vara som värst. samtidigt hälsar vi vårfåglarna tillbaka till värmen :S...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar