08 november 2011

Robins

 Har nyss sett på senaste programmet av "Robins" på SVTplay. Har starkt för mig att jag skrivit om hans show tidigare, men jag kan ha fel. Kan kolla upp det väldans enkelt, men orka..
 Iallafall, lördagens gäster var Petter och Kim Anderzon. Kim är personen jag vill hylla för dagen: Fy i pannkakan vilken härlig och roligt frispråkig person hon är. Kolla in! Dessutom gör Anna Blomberg en ganska rolig gestaltning i lördagens program av ingen mindre än vår egen fjant Jimmy Åkesson. Och förra veckan var det Lill-Babs. Men hon är ingen fjant. Hon är bara lite konstig.. Som sagt - Jag Gillar Robins!

(Förra gången jag skrev om Robins var om en av hans kvällsgäster: Carola.. Jag listade ut vad det var, vilket visade sig inte var så svårt och jobbigt ändå..)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar