11 oktober 2011

Äntligen..

.. så tar jag mig hårt i kragen och sätter mig ner (har dock suttit ett bra tag nu framför datan denna mulna morgon) i ett tappert försök att försöka få ner några rader om min vistelse so far.
 Kan börja med att nämna om detta stormiga väder som härjar. Inatt: OMG! Jag trodde ärligt att ett fönster slagits ut av blåsten. Inget regn. Bara starka vindar.
 Har jag uttalat mig till er att jag inte ska gå till konstklassen något mera?! Det var egentligen inget för mig. Inte för att det (som jag nämnde) liknade AA-möten. Men mera för att det var tråkigt helt enkelt. Har mina egna målarlektioner här hemma. Verktyg (eller vad man ska kalla det); pennor, papper, färger m.m finns så det förslår iallafall.
 Och gåing blir det. Är det. Kan glatt förmedla att x antal kilon blivit kvar på vägen.. Yey..

 Bilder från West Kirby, veckan innan Londontrippen:






1 kommentar:

  1. Roligt att du trivs och vet vad du vill och inte vill göra. Det är styrka det! Kram på dig

    SvaraRadera