15 oktober 2011

Titeln som blev något annat..

Fantastiskt gott med frukost. Älskar frukost. Nog det bästa jag vet. Förutom att slinka ner sig i en nybäddad säng efter en varm och rengörande dusch..
 Hade ju gärna velat visa er denna vackra kreation till yoghurtskål med melon och lite krimskrams i - MEN: nu så är det så här att min älskade systemkamera Nikon D3100 har upphört att gälla. Själva objektivet (linsen eller vad det är..) vill inte i slutändan detaljfokusera på vad det nu är jag vill fånga på bild. Jag blir GALEN!! Vad ska jag ta mig till? Inte finns det väl något i hela världen som är viktigare just nu än att få kameran fixad (?).. Eum, jo, kanske någon enstaka världslig, religös eller fredlig fråga, men det är väsentligt.. 

(Hade en bra titel på gång, innan jag började skriva i min kära blogg. Men när väl fingrarna börjat flyga över tangentbordet så kom jag in på något annat. Passade inte riktigt längre med den första. Och jag har redan haft en "hata"-titel, så det får vila med hårda ord för en stund..)

 Så, tillbaka för att minnas våran kära vän, hyllar vi nu här med några bilder från den gångna tiden:



Va kul man kan ha ändå med foto..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar