31 oktober 2011

Här kommer Pippi Långstrump..

 Gårdagens uppdatering var en vek sådan.. Först försöka ladda upp bilder som inte villa komma i hela formulär, utan bara halva bilden kom. Efter x antal försök om och om igen orka jag inte mer. Det fick bli som det blev. Resultat: En feluppladdad bild och tre helt o-uppladdade som inte kunde deltaga i inlägget.
Gårdagens rättelse: Vi besökte "Cheshire", inte "Chestshire", som jag ju skrev i inlägget innan senaste..
En till rättelse: Paul hade INTE semester på något vis. Han jobbade och slet som vilken arbetande person som helst.. ;). 


 Idag är jag och familjen Lee-Ellis bjudna på 7årskalas. Födelsedagsbarnet är Sonjas "barn" - Ruby. Och dagen till ära så har hon Halloween-tema såklart. Åhh, jag älskar att klä ut mig. Vill göra det hela tiden. Trallallala.. Nej, inte riktigt, men lite roligt är det att, att fjanta till sig lite då och då. Jag ska försöka att efterlikna allas vår egna Pippi Långstrump. En död Pippi dock.. En vampyr-Pippi. Well, vi får se hur slutresultatet ser ut. Fotoblogg blir det imorgon, eller ikväll. Beror på när vi kommer hem och/eller om jag är för trött. Kommer antagligen bli endel barnaskrik (glada förstås) och ståhej, men det är väl det som det handlar om på barnkalas. Och antagligen är det väl det som Pippi gillar allra mest - kaos och inte-följa-guidelines.


 Ha det fint tills nästa gång:D

1 kommentar:

  1. Hoppas det var kul på kalaset? Fina bilder var det iaf! Riktig engelsk landsbygd, det är grejer det! Jag har stukat min fot, och sitter på akuten i Karlstad (har bara anmält mej än, och redan väntat i 2,5 tim) så det är perfekt med blogg och dy. Hörs snart. Kram

    SvaraRadera