23 oktober 2011

ROBINS

 Sitter, eller rättare sagt, halvligger i min säng. Ganska obekvämt egentligen. Menmen, till saken.
 Har nyss sett ännu ett avsnitt av ett av mina favorit-SVTplay-program: ROBINS. Kvällens gäster var en rolig komiker från USA, Bill Burr. Ganska helt ok rolig faktiskt. Den andra gästen var allas vår egen Carola, och jag har nu ett och annat att uttala mig om a.n.g. henne - Torraste människan att ha och göra med i en humorshow. Hon ska inte bjudas in till en humorshow. Hon har inget där att göra. Hon kan komma till Skavlan och berätta om Jesus, hennes starka connection till Gud och vad hon anser om livets mening. Men att släppa loss lite, bjuda på sig själv (och då jag menar inte i sång och show, för det bjuder hon så gärna på i alla sammanhang ändå), det kan hon inte med. Det blev ju bara aningen pinsamt när hon liksom .. aa.. se avsnittet så förstår ni kanske vad jag menar.. :)

PS: Dock har hon en fantastisk röst! Det ska jag inte sticka under bordet med. Heja Carola. Men håll dig till de seriösare intervjuerna, det gör du bäst..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar