10 september 2011

The Boy Who Lived

This day I'm feeling quite excited. Yes, it's Liverpool comin' up..

 Om en snar framtid kommer nog det mesta som skrivs här på "the blog" skrivas på Engelska. Mitt mål iallafall. Att skriva bra Engelska. Ett annat mål jag har är ... dumdurudum.. att läsa mig igenom alla Harry Potter-böckerna. Ja, Archie har dem allihopa, så det är bara för mig att sätta igång. Glad var jag också när första boken ju visar sig vara en drygt tvåhundrasidig bok. Puewh. Det tunga kavalleriet kommer i bok nr. tre.
 Frukost var gott. Som alltid. Aningen rastlös nu. Men bra ändå. Ska snart, om typ fem minuter gå upp och duscha, klä på sig, fixa och dona inför dagen. Åker först in till Liverpool centrum för en shoppingdag. Tillbaka sen i eftermiddag. Tillbaka sen ikväll till Liverpool för en late-night-out. Helou!

 Bilder från en solig (ovanligt) dag här i veckan..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar