01 september 2011

Rättning

Kanske inte var så där jätte specifik med vad jag menade förut ang att jag känner tomhet. Inget. Blankt. Ne, jag känner ingen sorg ("..för mig Göteborg.."). Blir inte ledsen av att lämna goa trygga Sverige och alla vänner. Men det är självklart att jag känner mig taggad och otroligt pirrig inför resan. Speciellt när det nu bara är ca 8 timmar kvar tills jag och mamma lämnar Ämtervik för Rygge. Fast ändå inte det här pirripirriga. Eller, jo.. AAHAHHHHAHAAHHAH, det går inte att beskriva.

 Overkligt.

Igår var Kenza med sitt modelljakten-crew i Karlstad, och givetvis var vi där och hejade på Marili och Jennie, som trotsade sina nervositeter och konfronterade domarna, kamerorna, publiken. Mycket folk var det. Ni skulle gått vidare. Lungt!






2 kommentarer:

  1. Önskar dig lycka till och du kommer att få såååmååånngaa vänner därborta! Vi får pratas vid på detta sätt även nästa vecka lr hur?

    kramar i massor från mig och Bolly

    SvaraRadera
  2. Självfallet:D Tacktack!!

    SvaraRadera